Veel gestelde vragen

Hoe werkt een eTicket?
Een eTicket is een elektronisch ticket met een barcode die naar het door u opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat uw bestelling is verwerkt. Het eTicket print u uit en neemt u mee naar het theater. Bij de ingang van de zaal wordt de BAR- code gescand. De unieke barcode van het eTicket wordt geregistreerd bij het scannen, waarna het niet mogelijk is met dezelfde barcode de zaal te betreden. Het is belangrijk dat deze barcode scanbaar blijft. Zorg er daarom voor dat u het ticket niet vouwt op de plek van de code.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw kaarten betalen met iDEAL.

Het lukt me niet online een ticket te bestellen. Wat nu?
Lukt het niet om de eTickets te downloaden of te printen? De tickets kunnen ook altijd bij de kassa afgehaald worden voor aanvang van de voorstelling (kassa is op een uur voor de voorstelling geopend).

Kan ik het eTicket ook op mijn telefoon tonen?
Wij geven de voorkeur aan een uitgeprint exemplaar maar u kunt uw ticket ook tonen op uw telefoon. U moet uw telefoon dan wel op de felste stand zetten.

Wat als ik geen bevestigingsmail ontvang?
De bevestigingsmail kan door een spamfilter in de spambox terecht zijn gekomen. Vooral bij hotmail- en gmailaccounts zien we dit regelmatig. Check dus altijd de spambox.
Mocht het bestellen niet lukken, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier op deze site of op de site van het betreffende evenement. Alleen in uiterste geval kunt u telefonisch contact met ons opnemen via nummer ??????

Ik zit in een rolstoel of scootmobiel, houden jullie rekening met mij?
Wij zullen ten aller tijde ons best doen om iedereen in staat te stellen om de voorstelling te bezoeken. Gelieve dit van te voren kenbaar te maken via het contactformulier. Vermeld daarbij uw naam en ticketnummer

Geen internet bankieren of printer?
Als u niet kunt betalen met Ideal dan kunt u contact opnemen met ons opnemen om in overleg een passende oplossing te vinden . Contact

Kan ik mijn aankoop annuleren?
Online aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is verstrekt en kunnen dan niet meer worden geannuleerd. Alleen als een voorstelling of evenement niet doorgaat kan vervanging of terugbetaling worden aangeboden.

Mag ik kaarten doorgeven?
Ja. Na aankoop is de kaart van u, dus u mag hem ook weggeven. U mag kaarten echter niet verkopen voor een hoger bedrag, of ze elders online aanbieden.